Underbartväder

Hejsan bloggen!
Kom nyss hem från en sjukt trevlig dag i stan "Saltsjöbaden" Solade på en stor sten.
Hoppas man får en fin brun hy efter att man varit röd ett tag iaf.
Efter solningen vart vi sugna på Mc Flurry som kostar för tillfället 10kr så köpte vi det.
Ska börja leva på de nyttiga igen, har blivit för mycket skräpmat.. Ush!

Mc flurry med Daim å Cola sås mmmh..



Btw jag har börjat tycka att det är snyggt med halv-långa klänningar. Sjukt snyggt!
Hade själv på mig det häromdan å de kändes konstigt men snyggt var det..
Senare idag ska jag hem till Wasan å fixa mina naglar.. äntligen! Haddah




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha ja, eller hur? Random it is! ;)

2010-06-28 @ 14:53:31
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: ThereseTips

jaa filmerna var faktiskt bra (yy) :D

2010-06-28 @ 21:15:08
URL: http://theresetips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0