Dåliguppdatering

Hejsan
Förlåt & åter förlåt för en dålig uppdatering. Har haft fullt upp men jobbet..
Det flyter på å jag storm trivs. Fast idag fick jag skäll haha!
Får hoppas att chefen gillar mig, han verkar vara väldigt bestämd men de är så man ska va!

Det har inte hänt så mycket här för att jag haft fullt upp med jobbet, å Micke med praktiken.
Igår var jag & Micke till Niklas & hans tjejs garage. Micke skulle fixa stereo till sin bil.
Annars har vi bara sovit / ätit / skrattat / mysat.. Ja bättre kan de inte vara!!!


Ser ni en skillnad på mig på denna bild?!



Ja, just de! Håret är brunt igen och det är nästan helt friskt!
Har inte behövt använda balsam eller nått sånt.. Och nej jag färgade inte håret igår!
Jag visste att mitt hår tål brun färg, nu jäklar ska jag låta det vara, jag MÅSTE försöka iaf.
Men men santhra har alltid rätt när det gäller hårfärg till mitt hår. Haha!

Btw "Jag har ett nytt smeknamn MUMIN" haahhahaha..
Haddah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hår e inte allergiskt mot någon färg. Du SKA använda balsam oavsett, annars blir det slitet. Håret blir slitet av att färga från mörkt till ljust hela tiden. Bara så du vet.

2010-03-31 @ 21:51:34
Postat av: mickis

du passar bäst i mörkt :)

2010-03-31 @ 22:07:58
Postat av: pimpXprincess

Det KÄNNS helare, men det ÄR inte helare ;)

2010-04-01 @ 00:37:43
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: santhraa

svar: Mitt hår kommer aldrig bli som förr det vet jag, och att använda balsam till håret varje gång är inte bra alls! Samma med hårinpackning.. När jag använder balsam så blire mer förstört om jag skulle sluta använda det. Efter ett tag så blev håret mycket friskare! :)

2010-04-01 @ 09:41:11
URL: http://pandrue.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Det ser ut och känns bättre, ja. Men inuti är det inte helt.



Angående balsam och hårinpackning så har jag faktiskt alltid sagt att man inte ska tvätta håret för ofta och speciellt inte med balsam och hårinpackning hela tiden ;)

2010-04-01 @ 11:58:02
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Det är bra det! Det gör inte jag heller. Bara om mitt hår verkligen inte går att trassla ur, haha ;D

2010-04-01 @ 13:05:28
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0