Elvisgörmiggalen

Godmorgon.
Har vaknat ett par tusen gånger inatt för att Elvis har lekt med en massa grejjer.
Han har sprungit runt som en jävla galning! "tecken på att han trivs"

Förlåt för kvaliten på bilden!




Idag ska jag å Micke träffa hans kompis och hans kompis tjej. Vi skulle dra till nån marknad.
Kommer bli roligt förhoppningsvis, i morgon är det Söndag vilket jag HATAR!!!
Då måste jag åka hem, å dö i skolan. Ska prata med både lärare och social,
Om det ens finns en möjlighet att få flytta hit till Gävle. Jag orkar inte med Märsta *ush*
Nåväl få se med tiden, informerar sedan hur det blir så å.

Langar en bild på Micke när han nördar sig framför datorn haha!




Nu ska jag väcka killen för att han decka på soffan medans jag väckte han
tusen gånger och bad honom komma och lägga sig i sängen! Men nej. haha.

Haddah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0