Nuärmangävlebo

Hellu
Sitter hemma hos Micke med hans kompisar. Snart ska vi till Willys å handla lite smått&gott.
Resan gick suveränt igår, fast Misse&Elvis va lite jobbiga men de lugnade ner sig.
Hade sjukt mycket saker med mig, bilen blev så jäkla full haha!


På bilden syns inte ens hälften av alla saker..



Människor klagar att jag har flyttat men jag orkar inte bry mig. Jag väljer mitt eget liv!
Igår så var det "Party" hemma hos Micke, hihi!
Det var jag,Micke, Matilda & hennes kille typ. Det var en kul kväll, sjussta människor!

Elvis stortrivs här med miljön å människorna fast Oscari & Misse tvivlar jag på.
Misse har legat under sängen hela tiden kommit fram då&då.
Osari ser allmänt olycklig ut stackarn! Försöker att klappa honom å bara gosa..
Skriver senare. Haddah


Har inte kunnat ta en bra bild på Misse&Oscari så det blev på Elvis som vanligt.



Kommentarer
Postat av: Sandy

lycka till min darling.

Jag får komma upp på besök nån dag :) <3

2010-03-27 @ 19:17:23
URL: http://askformyheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0