skolan

Godeftermiddag
Sitter i skolan på Marias lektion. *suck* Snackar om sårvård!
Just nu vill jag bara ut å gå, det är fint väder ute. Solen är stark!
Tänk när man va liten så var man jämt ute och lekte med sina kompisar.
Man sprang på gräsmatta, bada i barn pool, hoppa hopprep osv..
Klart att man saknar gamla tider men livet går vidare..




Just nu vill jag ha sommar, att bara lyssna på en sommarlåt får mig att längta.
Nu i sommar ska jag se till att den blir minnesvärd. Ha en pojkvän under sommarlovet
måste kännas underbart. Längtar efter en hel sommar med Mikael <3
Har aldrig varit med om det. Skönt med lov!!! åh.. Nu längtar jag för mycket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0