Trivspåpraktiken

Hello
Dålig Dålig Dålig uppdatering jag har, inte haft tid med allt som hänt.
Praktiken fungerar otroligt bra! Trivs som fisken där.. helt säker på att det är
precis det här jag vill med mitt liv. Dom är för söta. hihih

Just nu är läget hemma inte bra, ledsen för min mosters skull. Är rädd med!
Vad ska jag som ungdom kunna göra? Vad ska jag säga? Ingen alls aning..
Svårt och veta för man inte har livserfarenheter.

Allting fungerar suveränt med min pöjk, han är underbar! Ska träffa han i morgon
förhoppningsvis. På söndag är det 1 månad med oss. hihi!

Langar upp en bild på Mikael <3!



Skriver mer senare eller i morgon, när jag har tid helt enkelt
Haddah


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Tack så mycket! :)

2010-03-18 @ 19:33:13
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0