Arbetsintervjun

Hellu, har ingen internet hemma för tillfället. Grannen har väll kommit på mig?
Just nu sitter jag hemma hos Jenny å snor internet. Sjukt lång dag det har varit idag.
Har varit till stan å gått runt med Wasan å sedan gått till nåra å sett på kattungar.

Jag var iaf på arbetsintervjun idag med Emelie & Wasan, Joanna kunde inte följa med.
Arbetsintervjun gick hur bra som hellst tycker jag, det slutade med att Wasan sökte med.
I morrn ska man på föreläsning med Wasan, håller tummarna att det går bra.
Kommer stå utomhus å få personer som vill vara med i organisationen WSPA, Mycket bra!
Att man kan vara så jävla elak mot björnar är obegripligt, sätta snore vid nosen för att de ska lyda?
Hur sjukt som helst, de värsta av allt är att de finns människor som betalar för att se de?! Sjukt.
Detta är ett jobb som passar mig känns det som..



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Ja, det är riktigt hemskt det där med björnarna! Och alla andra djur :(

2010-05-18 @ 01:20:23
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0