Boktips

Snart ska jag kila hem från Jenny, börjar känna mig riktigt seg å vill sova.
Ska upp tidigt i morrn, halv 9 ungefär för att ta mig till staden kvart i 10.
Jag har börjar läsa böcker igen å kom tänka på boken "Gömda" det är min
favoritbok sen länge tillbaka, handlar om en kvinna som blir slagen av sin
man å sedan försöker hennes man försöka få vårdnaden av deras gemensamma
dotter Emma. Han förföljer familjen hela tiden å ger sig inte. Han vill hämnas..
Sjukt intressant å en verklightesbaserad bok! Hennes bok beskriver verkligen hur
det är idag om man blir slagen, hur svårt de är att få hjälp eller att få någon att
lyssna å förstå att de gäller liv & död. Vill tipsa denna till alla bokläsare, man fastnar direkt..
Bloggar mer i morrn efter föreläsningen, Godnatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0