Börjarblitrött

Sitter fortfarande hemma hos Jenny, ska nog sova över om jag inte vill till min
egen säng å kudde. Tycker synd om Anna som inte ens gick vidare till final fett synd!
Aja, men nu ser man fram emot en trevlig Fredag med Mattias å en ensamkväll på
lördag, suck! Hade inte varit fel med lite sällskap till Eurovision song contest finalen.
Jag kanske ska dra hem, börjar få ångest att jag ska sova här.. hum.. får se hur jag gör?!
Har varit sjukt trött senaste dagarna, btw är arbetslös igen! Någon som kan ge mig jobb?
Haddah / Godnatt

Bild på mig & Elvis.


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Sök jobb på Marabou? Farfar sa att dom sökte folk :)

2010-05-28 @ 10:07:00
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0