Daxattsova

Tänker skriva ett sista inlägg för idag. Har nyss sett klart andra delen av
Harry Potter "Hemligheternas kammare" som jag sett tusen gånger på tv.
Känner mig sjukt duktig för att hela dagen har jag sökt jobb av olika slag..
Nu äre bara att sitta å vänta på svar. Fast mer jobb tänker jag söka i morrn.

Socialen ringde mig idag å bad mig komma på möte den 26e. Så jävla långt kvar!
Jag måste få tag på pengar nu nu nu.. är skyldig folk å har ångest som fan för det.
Moster vill ha pengar för att hon köper mat osv just nu, vill bah dö!
Vet inte hur de kommer att gå med Grillpartyt heller? Har inga pengar till varken mat
elr dricka. Smart att de va min ide att ha partyt o sen får jag sitta hemma.
Nu ska jag iaf sova elr ah snart. Godnatt
gott folk!

Fin trötter bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0