Godmorgon

Vaknade nyligen, har börjat vända på dygnet å de känns inge bra alls.
Idag ska jag vara duktig å städa mitt rum som ser hemskt ut!
Har inte haft ork till det tidigare! Men nu ska jag sätta på hårdhandskarna.

De håller på att renovera en lägenhet i min trapp å bygger om utanför mig.
Ni kan tänka er hur mycket de blir spring i trappen å hur mycket ljud man får
tåla när man bor som jag just nu, suuuck! Borrningen börjar vid 08.00!
Bara å lägga huvudet under kudden å drömma sig bort..

Btw jag saknar min hund oerhört mycket nu! Har han i tanken 24/7.

Känns så obekvämt att bo längst ner å inte känna sig trygg..
Du är saknad Oscari </3



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Fyfan, jag hatar när dom borrar på morgonen!



Svar: Då dör jag :(

2010-05-05 @ 13:42:48
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: jenny

jag lider med dig!

2010-05-05 @ 16:04:56
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0