Hemmahosemil

Tjenixen. Har varit dålig på att blogga pga internet brist, har varit upptagen med.
Igår skulle man till Rix Fm med Bella, Mattias och Emelie fast vi kom försent.. Lyckat!
Om jag inte hade glömt mitt Id kort hemma så hade vi hunnit dit i tid.
Vart för mycket dricka men men.. hade sjukt kul å det blev en lyckad kväll på länge.

Idag har jag sovit nästan hela dagen för att jag hade världens huvudverk å hosta.
Nu är man hemma hos Emil i handen å hälsar på, så jag kommer att vara upptagen.
Inge nytt har hänt annars, kommer bilder senare på mig från igår.. Host Host.

Emil på bilden.


Kommentarer
Postat av: Joanna

:O :O varför har han kniv i handen :O ...läskigt :S

2010-05-22 @ 21:51:11
URL: http://cherrys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0