Jobbet

Arbetet tar verkligen på krafterna, har ont i benen å huvudet varje dag.
Fast det går bra för mig tycker jag, har iaf gjort mitt bästa å de duger.
Funderar på att börja jobba med samma arbete fast i Göteborg eller Skåne.
Om man nu flyttar dit dvs, jag ska inte göra ett stort misstag igen..

Denna tröjja får man ha på sig, fint?! haha



Sitter hemma hos Jenny nu som vanligt, har precis blive klar med en video.
Btw mitt internet fungerar inte hemma längre så de blir inte mycke bloggande..
Är ganska upptagen på dagen med, arbetar ju från 11.30 - 16.30.
Tar ju över en timma att komma hem för att man måste åka in till stan å sen t-bana.
Skönt att man får arbeta med Wasan, hade nog dött om jag va själv.
Jag saknar en viss person enormt. <3

Jennys kisse "Fille"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0