Börjar bli sjuk!

Jag känner mig sjuk, har ont i huvudet.. känns som att jag kommer blir riktigt sjuk
när som helst. Har inte ork till någonting idag! Endå har jag gjort massa..
Jag har städat, lagat mat, kastat stora grejjer i kontainer. Helt slut!
Ja men nu var det ju ett bra tag sen jag var sjuk så nu äre väll dax igen då!

Såg på nyheterna att Mona Sahlin kommer att avgå som partiledare för soccarna.
Ja vad ska man säga om det? Hon var väll helt okej, men de finns bättre!
Någonting med henne gjorde så att jag störde mig.. men det gjorde jag aldrig
med Göran Persson, han var mycket roligare att kolla på när de intervjuade honom.
Men Fredrik Reinfedth kan inte skratta eller le.. han är stel som en pinne.
Bara för att man styr ett land så behöver man inte vara tråkig / stel.

Bild från Fredags, kommer fler bilder senare!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har spenderat dagen med sambons föräldrar. Ätit utelunch och fikat.



Vad ska du hitta på under kvällen då?

Kram

2010-11-14 @ 20:42:17
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi har spenderat dagen med sambons föräldrar. Ätit utelunch och fikat.



Vad ska du hitta på under kvällen då?

Kram

2010-11-14 @ 20:42:37
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi har spenderat dagen med sambons föräldrar. Ätit utelunch och fikat.



Vad ska du hitta på under kvällen då?

Kram

2010-11-14 @ 20:42:38
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0