Hårförlägning (?)

Folk brukar säga att det är fjantigt att ha hårförlägning (?)
Varför kallar folk det för onödigt / fjortisgrejs.. Om man tycker de är
snyggt med hårförlägning då? Tänk om man själv inte vill ha kort hår?
Folk köpter hårförlägning för att man ska trivas med sig själv bättre..
kunna vara själv nöjd med sitt utseende.. att ha långt hår ändrar ens
utseende så mycket. Jag märker iaf skillnaden på uppmärksamheten
före och efter! Man får INTE använda saker man själv tycker är snyggt?

Jag köpte hårförlägning p ga att jag inte trivs med att ha kort hår..
Jag tycker själv att jag passar i långt hår, får mer uppmärksamhet osv..
Varför kan jag inte få se ut hur jag vill utan att folk ska kommentera det?
Klart man får ha åsikter, men att säga onödiga är bara omoget.
Mitt hår växer sjukt sakta.. vill inte vänta i 2 år innan jag får den längden
på mitt hår som jag önskar, vrf gå och vänta när du kan få det på en dag?
Jag trivs iaf med att ha hårförlägning oavsett vad folk tycker!

Hårförlägning är lika onödigt som färga hår (?)

Före:




Efter:






Kommentarer
Postat av: Mr Mariestad

Det blev ju riktigt stiligt

2010-10-17 @ 16:03:26
URL: http://mrmariestad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0