Helt klart nu..

Nu är det helt klart att jag flyttar till Norrköping hem till Daniel.
Ska ju bli inneboende hos honom tills jag hittar jobb och lägenhet..
Kommer kännas tråkigt att lämna mina vänner i Stockholm,
samt min barndom. Men man kan alltid åka dit å hälsa på, Norrköping
är inte så långt från Stockholm. Ja vad säger man? Alla mina vänner
är välkommna att hälsa på mig Alla kommer flytta förr eller senare.
Man kan inte bo hemma hela sitt liv..De flesta hittar en partner & får
familj å därefter flyttar. Klart man träffar sina barndomskompisar men
det kommer alltid nya dit du flyttar..

Nåväl, har gått ut med massor av cvn till affärer. Kan säga ärligt att
det ser inge vidare ut men man måste hålla tummarna å inte ge upp!
Jag ska klara det här. Alla människor har ett mål och jag har hittat det
jag vill göra i framtiden. Kan inte bara gå runt å springa runt på
arbetsförmedlingen å sen möten osv.. Måste ju göra någonting för att få
resultat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0