utslag?

Godmorgon mina bloggläsare.
Vaknade ganska tidigt idag p ga att man bestämt tvättid till kl 11.
Borde lägga mig lite tidigare om kvällarna så jag kommer upp lite
mer normal tid, finns det något som heter normalt i dagens sammhälle (?)

Jag har fått konstiga utslag vid olika ställen vid huden som kliar förbaskat.
Vissa ställen är det röda prickar och andra ställen ömmt / rött..
Ska gå till skolans sjuksyster för betala till vårdcentralen & få kanske
en spruta (?) kommer verkligen inte på frågan. ALDRIG ATT JAG TAR SPRUTA!
Hoppas att sjuksystern i skolan kan bara ta en titt å säga vad det kanske är.

Ps : Snart äre helg å jag längtar! Daniel kommer så får se vad man hittar på!







Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Du går ju inte ens i skolan? :S

2010-10-12 @ 11:32:40
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0