Cocacola

Har nyss kommit hem från Märsta Centrum. Har handlat lite hem osv..
Kom tänka på när jag var i Norrköping med Daniel på bio så skulle vi
köpa läsk till filmen. Så fanns de den nya Coca cola "Cherry" å den gamla
favoriten Vanilla coke. Var ju tvungen att testa den nya colan "Cherry"



Vanilla coke är helt okej för min del. Har kanske tjatat ut den då den fanns i alla
affärer eller nått. Men den nya colan är en kopia av Dr Pepper som är min favorit.
Om ni har smakat Dr pepper så vet ni hur den nya colan smakar med..

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Nej, jag äter Allevo för att det är gott, hehe! Jag gillar inte annan choklad, så jag blir inte sugen på det. Det är iofs en helt annan konsistens med Allevo, så det kanske gör att man inte gillar vanlig choklad så mycket.

2010-09-06 @ 16:02:19
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, det är mycket bättre än vanlig choklad. Dock är Allevo måltidsersättning, så det innehåller en del kalorier. 210 tror jag att det är. Så det är bäst att äta det istället för en måltid och inte bara som godis :) hehe!

2010-09-06 @ 16:45:33
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Tja tja

Coca cola cherry är inte ny , den har funnits minst 2 år ... men håller med om att den smakar exat som dr pepper .. vilket är en sjukt äcklig smak, enligt mig.

2010-09-06 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0