Elvis är begåvad

Min älsklings katt Elvis är nog den mest begåvade katten!
Han har fått följa med tåg flera gånger å buss samt bil..
Reaktionen förr var att han fräste hela tiden å jamade. Men nu har
han vant sig. Hur duktig som helst är han, varken jamar eller fräser.
Folk säger på pendeln "Va lugn han är, precis som en hund"
Istället för att fräsa / jama så ligger han still, eller så kan han somna.

Måste bara berätta en rolig sak som hände mig i igår morsse då jag
var påväg hem från Sumppan så kom en gubbe fram å sa :

"Han är väll från Amerika eller nått?" - Ehm, nej de är han inte?
"Det är väll en Lo unge? Så sjukt söt är han, fast snart är han stor
och blir farlig."
- eeh, okej. haha? Vad ska man lix svara på det?!
Hur dum kan man vara?! Ofta Elvis ser ut som en Lo unge..

Dåliga kamera bilder!




Måste berätta att jag kommer förmodlingen få praktik plats på "Arken"
Underbart att få jobba med det man har som intresse..
Man får ju både arbetserfarenhet & fritid. Djur är mitt fridtidsintresse.
Håll tummarna för mej, jag ska få praktik på Arken "Arlanda stad"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0