Helt okej

Att dagen började dåligt tar jag tillbaka, dagen blev allt mer rolig.
Träffade b la Björn , Emelie och Jenny idag vilket var underhållande.
Har igentligen inte gjort någonting vettigt förutom gått runt å vare
hemma hos Jenny och bara snacka massa skit.

Träffade en klasskompis Madde en stund när hon var ute med sin
hund valp som de köpt. Jag känner verkligen saknad efter Oscari.
Jag vill verkligen ha en hund senare i mitt liv. Skulle aldrig klara av
ett liv utan djur. Förstår inte att ett djur kan betyda sjukt mycket.

Just nu gör jag inte ett jävla piss, ska åka till Sundbyberg ikväll.
Ska ju hem till en kille hmm (?) Ska väll umgås å skratta..
Frågan är om Elvis ska följa med dit? Äh, han gillar att resa.

Bild på Maddes hundvalp "Kalvin", Mobilkamera bild!






Kommentarer
Postat av: Joly

Tack för kommentarerna. Dom värmde :) sjukt söt valp btw ;) kram

2010-09-21 @ 22:08:25
URL: http://jjooly.blogg.se/
Postat av: Björn

Jag bara nämndes i förbifarten :o Blir förolämpad här! ;D Du nämnde hundvalpen mer än mig, haha xP

2010-09-21 @ 23:07:52
Postat av: carolinhe med H

Hej, vilken fin blogg du har!

Lust att följas via bloglovin? :)

2010-09-21 @ 23:15:10
URL: http://carolinhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0