Stockholm / Norrköping?

Godmorgon bloggen

Har pratat med Daniel i telefon hela morgonen. Alltid lika kul å vakna när någon ringer.
Idag ska jag till Af, jag hade blandat ihop Tisdag - Onsdag hur fan kan man göra det?!
Hade ungdomsgaranti igår men jag trodde det skulle vara idag. suck!
Ska gå till tandläkaren med för att hämta en ny tid IGEN haha (Y) Efter den tripen så
ska jag städa mitt rum. Det är ett måste, ser ut som ett bomb nedslag igen.

Igår sökte jag praktikplats på djuraffärer / djurpark och hunddagis. Har möjligtvis fått
på hunddagiset i Sundbyberg. Men det finns en tanke som jag har.. Jag vill ifrån
Stockholm å har tänkt på att söka praktikplats i Norrköping? Skulle vara skönt att
komma bort lite och sen få arbetserfarenhet. Kanske inte är så dum ide? Får ju bo
hos Daniel isf. Ska titta närmare på det där. Det är bara en ide jag har haft ett litet tag..
Nu ska jag "gitta" haha. Jag ska duscha.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0