Swebus

Godmorgon.
Igår kom jag hem rätt sent vilket gjorde att jag inte hade någon större
lust till att blogga. Då jag la mig på sängen så somna jag inom 2min.
Ogillar att åka så mycket i trafiken. Man blir helt yr i skallen.

Dom där jävla Swebus, man får ju ingen lugn å ro när man åker.
Det är okej att prata med varnadra men man behöver inte sätta på
Youtube på högsta volym å sitta å skratta med sina indian vänner.
Att chaffisen heller inte sa något var sjukt skumt. Satte mig självklart
brevid en kärring som hade myror i brallan, sprang på toa 5 gånger
vred sig och råkade slå till mig tusen gånger, suck.. Aja whatever.
Tack till er som orkade hålla mig sällskap hela resan <3

Piss Swebus!


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, jag hamnade brevid nån som somnade på min axel... haha såå pinsamt xD

2010-09-18 @ 17:22:40
URL: http://goodeenough.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha illa:P...bättre du kör bussen nästa gång;)...å kör på högsta volym där framme:P

2010-09-26 @ 16:49:41
URL: http://pandrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0