Tjockisar

Hejsan bloggen.
Idag har jag inte haft ork till att blogga. Har sovit bort dagen osv..
Daniel å jag köpte tjockis godispåse "ajfan" & donk. Sett på film å myst.
Idag är det palla-ej-sminka-dagen som jag brukar ha ibland. Varför ska
man ens hålla på och vara snygg? Vem ska jag vara snygg inför lix?
Om man inte kan acceptera mig för den jag är så blire "fuck off and die"
En sak är säkert! Jag & Daniel är helt klart BÄST I SVERIGE!



Jag har blivit helt klart beroende av Kiwi , Ramlösa "Mango" Helt sjukt goda.
Man kanske ska se till å minska ner godis å äta massa frukt istället? hm..
Finns ju folk som ogillar frukt / sallad. Det måste ju fan va nå fel på dom?!
Tycker det är skabbigt att aldrig äta nyttigt osv.. själv kan man äta onyttigt
men jag KAN äta sallad / frukt. De är fan de bästa som finns.. men dyrt äre!
Nu ska man fortsätta vara social med Daniel, sista kvällen för mig i Norrköping.
Puss ;)




Kommentarer
Postat av: Joanna

KIWIIIIIIIII :D D: <3

2010-09-16 @ 19:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0