Tyck vad ni vill

Jag säger bara att jag inte bryr mig om vad folk snackar om mig.
Skiter i om folk säger : Tjockis, Bitch, Fjortis, Ful osv osv..
De som inte har något liv än att hacka på mitt utseende har själv
problem eller kanske dåligt självförtroende, kan handla om svartsjuka.
Istället för att snacka skit så kan man säga det rakt ut, annars är det
fegt, riktigt jävla fegt. Snacka skit om mig till andra? haha no life!

Jag får se ut hur jag vill utan att folk ska bry sig, jag får klä mig hur
jag vill utan att folk ska bry sig. Alla vi är olika.. ACCEPTERA DET!
Så länge man trivs med sig själv så tar man inte åt sig om vad andra
tycker eller tänker. Vet att en stor del ogillar mig, men behåll de för
er själva istället för att gå runt med massa skit snack som inte alls
stämmer. Det är synd om er, skaffa er ett liv, SUCKERS! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0