Videoklipp

Fick ett videoklipp av en som ville visa vrf man inte ska rösta på Sd.
Det som är mest roligt är att de som säger att jag har fel och inte
läst på osv osv.. är fett synd! Ni har ingenting mer att säga än försöka
motsäga mina ord  som jag skrivit i mina inlägg tyvärr.

 

Om man läst innehållet ordagrant i mina inlägg så säger man inte
"Du är ju heller inte svensk, du kan inte skylla allting på invandrarna"
Har jag någon gång sagt att ALLA invandrare gör så? Har jag någon
sagt att alla Svenskar är heliga? Har jag någon gång sagt att man inte
få ha sin tro här i Sverige? Har jag någon gång sagt att jag SKA rösta
på SD? Varför ska alla ta upp just de där? Ni kan läsa min blogg INNAN
ni säger någonting till mig.. Och tänka er för.

Vad hände med Yttrandefriheten i Sverige?! Man får inte ha åsikter om
invandrare? Om jag har åsikter så är jag rasist? Hur sjukt är inte det?
Jag kan ha åsikter om miljoner andra saker MEN när jag snackar om
invandrare så ska de bli värsta grejjen?! Haha.
Om jag hade sagt "Fy fan va jag ogillar Svenskar" INGEN hade brytt sig
om det?! Varför? Jo för att man inte bryr sig om sitt land längre..
Man bryr sig mer om invandrare som inte ens tillhör Sverige.
Alla uteliggarna i Sverige då?! Ska vi skita i dom pga att invandrare
ska ha de bra? Eller en ensamstående mamma med 3 barn har blivit
av med sitt jobb och inte får stöd från Socialen medans invandrarna
jobbar svart OCH får mer stöd!!! Det är helt fel tanke.
Man måste ju tänka på sitt eget folk FÖRE andra. så tycker jag.

Istället för att ta hit människor från krigländer så kan de se till
att ta hit folk som är i hungernöd. I krigländerna så ska man ta in
de som VERKLIGEN behöver hjälp å bli mer hård när de gäller
intagningen till Sverige. Klart de som verkligen behöver hjälp
i andra länder ska få hjälp men de är skillnad på behöva hjälp och
inte. Detta är ingenting jag behöver läsa på för detta har min
MUSLIMSKA kompis sagt att de flesta som kommer till Sverige
"tänkan på sig själv å släktingar" kommer in hur lätt som helst.. man
behöver bara pengar så är man så gott som Svensk medborgare.
T om HON tycker de är sjukt fel av Sverige att de tar in folk som
igentligen inte behöver hjälp. Hon känner folk i Irak som har det
mycket värre än hon själv hade. Får de hjälp?! NEJ! De har
inte ekonomi till det! Så jag har sagt mitt å har ÅSIKTER!


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Du HAR sagt att du ska rösta på SD. Du har ångrat dig nu, men du HAR sagt det.

2010-09-15 @ 13:22:27
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0