Blää..

Hejsan, vaknade inte för så länge sen, sov sjukt länge underbart!
Igår var det en lyckad kväll på dovas vid fridhemsplan typ..
Ikväll blir det utgång med Joanna och hennes närmaste vänner för
att hon fyller  19    GRATTIS! <3

Jag får utbrott på mitt hår, jag vill ha blont! Jag trivs bäst i blont.
Hemligheten som jag skrev tidigare var att jag ska bli blont till sommaren.
Ska försöka hålla håret blont nu och inte lyssna på andra som säger att
jag passar bättre i brunt. Jag tycker själv att jag passar mer i blont.

 Vad tycker ni att ja passar i för hårfärg?






Kommentarer
Postat av: josssssss

jag har sagt det förr och jag säger det igen, du passar bäst i brunt!

men du gör ju som du själv vill ofc.

2011-04-16 @ 14:18:09
Postat av: danten89

Du passar i slingor :D

Jag tar bara lördagen som den kommer.

Dudå?^^

2011-04-16 @ 14:23:16
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Anonym

brun

2011-04-17 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0