FITTA!

Jag har inte bloggat för internet är segt hemma, men de är skitsamma endå.
Jag är inte på världens bästa humör, mitt hår jävlas med mig!
Jag skulle färga slingor som ni vet men ja, vad hände med mitt hår?
Jag fick Orange,brun,gul,mörkbrunt hår.. så jävla fuuult..
Fick panik och blekte håret idag igen, men nu är det liiite bättre.. får leva me det.
Hårbotten sa emot, kan inte färga hur mycket som helst, bleking är starkt!
Håret är skit förstört igen, jävla fitta!

Bild på håret som jag har nu!



Puss!

Kommentarer
Postat av: danten89

Glad Påsk =)



Allt bra? :)

2011-04-24 @ 01:55:03
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hårfärgen passar ju bra nu till påsken ;)

2011-04-24 @ 03:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0