Mitt hår.

Jag har utbrott på mitt hår, vet inte hur jag vill ha den?
Snelugg? Lugg? Mittbena? åh, jag blir galen! Just nu har jag iaf lugg.
Direkt då jag klippte luggen fick jag ångest, vrf klippte jag lugg för?
Jag är fulare på bild med lugg men tycker att jag ser finare ut i verkligheten med det.
Får se hur jag ska ha håret när jag skaffat slingor...

Kom nyss hem. Har varit på långpromenad med Joanna till station och tillbaka.
Vi har planerat att gå varje morgon sålänge hon har lov och kan.
Efter att hon börjar skolan igen så ska jag fortsätta every day!
Igår köpte jag sallad istället för kebab eller pizza, känner mig väldigt stolt!

Blöh för mitt tråkiga hår!



/ Pan <3

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Raklugg eller snelugg, inte mittbena! :)

2011-04-20 @ 19:10:27
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0