"Tjejigare"

Fan att det ska regna, förlåt att jag börjar blogga på det sättet men jag hade planer
tills idag.. *fuck* Men bara för det så ligger jag på min säng här hemma och ser
en massa "tjejfilmer". Tycker att det är jämt så kul att se på, man får inspiration.

Denna film fick mig verkligen att skratta!



Handlar om en tjej som har levt i lycka hela sitt liv, men efter en kvälls kyss
så vänder turen till bara en massa otur. Tycker den var mycket lärorik.
Ni som vill se en tjej film så tipsar jag denna, massa skratt fick man till.
Nu ska jag se på fler tjej filmer.. hamburgare med bröd på det!
Puss


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Lärorik hurdå? :)

2011-04-13 @ 18:33:22
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0