Grubbel är trubbel

Hejsan!

Hoppas ni har haft en super helg för det har jag.. fredags mys med några drinkar är
aldrig fel. En lördag med massa regn är alltid fel & en söndag med över 1 mils promenad
är aldrig fel men singstar på fyllan är absolut ett stort fel haha, prova inte...

Nu sitter jag på min säng och grubblar över små saker vilket jag brukar göra men denne
gång så äre mer större saker som jag inte tänker dela med mig utav, förlåt!
Vet heller inte varför jag skriver just nu när jag endå inte kommer med något intressant?
Kanske för att jag tänker på er som läser min blogg och vill veta vad som händer just nu.
Men men... rubriken säger allt "Grubbel är trubbel" Hörs i morgon, godnatt!



Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Man blir bara mer förvirrad av att gå och grubbla :/

2011-08-22 @ 06:51:01
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0