Närmar sig..

Hejsan!

Min födelsedag bara närmar sig och är snart här, jag hoppas att det kommer bli lyckad!
Jag brukar inte bry mig om att bli äldre men just 20 är en ålder som man inte vill glömma.
Efter att man fyllt 20 så behöver man inte bli äldre tycker jag, 18-20 är nog bäst eller?
Jag måste ju också ta hänsyn till desto äldre man blir desto mer ansvar får man, suck!
Dagen sammhälle är redan sjukt komplicerad och svårare blire desto äldre man blir...

Hoppas att jag ser ut som att fylla 20 iaf!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Danne

Grattis i förskott!;)

2011-08-17 @ 18:21:19
Postat av: Miss Sunshine

Sv: Ja eller hur :)



Har du ingen aning om vad du ska göra när du fyller 20? :O

2011-08-18 @ 09:03:07
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: Rexi

Det kommer bli great nästa lördag gumman! ;)

Snygg du är!! :D <3

2011-08-18 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0