1 Januari 2011

Snart är det slut på 1 Januari redan.. underbart att vara bakfull på årets förstadag!
Jag hade det jätte trevligt i Huddinge, mycket intresantta människor.. hehe.
Vart en lyckad nyårsafton som jag inte kommer att glömma.


Nyårslöften 2010 var:


- Gå ner i vikt - Jag har gått både ner & upp haha!
- Ändra min klädstil - Ja det har jag gjort "enligt mig själv"



Nyårslöften 2011 som jag MÅSTE hålla:


- Gå ner i vikt - en klassiker?
- Skaffa jobb & Lägenhet
- Ta mestadels egna beslut


Ja jag har inte glömt att jag ska avslöja min hemliga partner som jag varit med.
Han heter Daniel Englund och ja bor i Väsby, en helt underbar kille hihi.

Här är en bild "som är lite suddig" men den får duga tillsvidare!


Kommentarer
Postat av: danten89

Men han var söt för dig :D

Eller nåt!



Roligt att du hittat kärleken =)



Jag var inte bakis jag :)



Annars nöjd med årets första dag? :P

2011-01-02 @ 00:31:47
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0