Film!

Idag var jag på bio med Christopher och Niclas, såg en otroligt bra film "Bad Teacher".
Om man ser trailern så ser de ut som en tråkig film men den var mycket bättre...
Jag kan inte sluta dreggla efter Justin Timberlake som råkar vara snygg i filmen!
Jag tycker inte att Justin är så snygg annars men i filmen, herregud !!! *Dräggel*
Något alla som känner mig vet vrf jag tycker att Justin är snygg på filmen och inte annars!


SE DEN!!



Snart hem till Joanna och se film! Great... film knark! ;)

Kommentarer
Postat av: danten89

Visst är den bra!? =D

Älskar den.

Så grym.

Såg den för andra gången igår.



Jag älskar att den är som en riktig film?

2011-07-04 @ 11:14:58
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0