Stockholmare!

Jag var ute i helgen på krogen och kollade på människorna som drar ut på söder.
Herrejisses säger jag bara, tjejerna ser ut som att säga "kom och sätt på mig nu"
Hur dem dansar, hur dem pratar, hur dem ser ut är ju hemskt .

Jag kan inte förstå vad killar ser hos såna tjejer förutom ligg.
Dem har på sig kort kort tunika så man ser hela låren enda upp och sen är den så
öppen att brösten åker ur och stövlar med världens klack. Alla har ju sin egen stil men ja!
Själv skulle jag aldrig kunna se ut så oavsett hur "perfekt" kropp jag än hade.

Bilder på mig från igår innan vi gick ut
"nyfärgathår"




Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Dink von Donk

Ja men tjejerna är ju såna:D uppmärksamhet till snopp:D

2011-03-06 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0