Azerbaijan Grattis!

Ni vill säkert höra min åsikt om Eurovision va? Jag förklarar mig kort:

Azerbaijan: Grattis till vinsten. En söt låt med duktiga artister. Ett utav
mina favoriter. Men var nog lika förvånad över vinsten som ni.

Finland: Gjorde sjukt bra ifrån sig på scenen med sin scenvana. Trodde
att Finland skulle placeras mycket bättre men tydligen inte.

Sverige: Jag måste erkänna att Erics låt är inte bra live. Han kan inte sjunga
på det sättet som jag gillar. Tycker inte att han har någon stark röst alls.
Trodde att Sverige skulle ligga långt ner men man kan ju ha fel om allt?

Danmark: Snygg sångare, bra låt men idag vart låten för hackig. Tror att han
var mer nervös. Lät bättre på semifinalen 2.

Irland: Söta tvillingar, enormt mycket charm och scenvana. Helt enkelt BÄST!


Nu får man längta tills nästa år! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0