90-talister

Hejsan!

Jag tycker att 90-talister är respektlös och hänsynslös generation, finns inte många seriösa
människor som är lika gammal som jag eller yngre. Tycker att det är väldigt synd.

1. Eleverna behandlar lärare hur dom vill, visar ingen respekt.
2. Nästan inga ungdomar visar hänsyn till äldre människor.
3. Utnyttjar folks känslor vilket är helt naturligt idag, att ha kk eller öppet förhållande
är bättre än seriöst förhållande ? what? Anal- sex ? eeewh! Ni fattar vad jag menar.
4. Klottrar vart man vill på tågen / buss eller helt enkelt var som helst.
5. Kallar varandra för bög, hora, äcklig osv.. tråkigt.
6. Börjar sminka sig redan i ung ålder.
7. Slutar leka med leksaker i redan 1an för det är barnsligt och man kan bli utstött.
8. Börja snacka om killar / ha samlag vid 14 år ålder, helt sjukt!

Ni förstår vad jag menar.. om man frågar en människa som är runt 30år så tycker de
att dagens sammhälles ungdomar har tappat vettet om livet helt enkelt. Jag håller mig
till den gamla generationen där man hade respekt och visade hänsyn!

Här är några bilder från Melissas fest i lördags!




Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Håller precis med dig:O

2011-09-13 @ 15:08:21
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Jag förlorade oskulden när jag var 14. Ingen big deal. Vill man så vill man.

2011-09-13 @ 19:46:17
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Danne

Jo detta har vi prata om mycke vi två:P å så sant som du säger..ligga runt å förstöra för andra äre de enda dom har i sin huvuden:)

2011-09-14 @ 13:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0