Brain

Hello!

My brain confuses me, what can i do to stop it? I dont want to think anymore.
Jag vet att jag är en tjej och vi tjejer tänker alltid för mycket men endå, det borde va
förbjudet att vara förvirrad? Ni killar har det oftast mycket lättare, inga humörsvägningar.

Att vara en tjej och ha humörsvägningat går inte att beskriva hur det känns, förjävligt?
Du är bara sur & irriterad och är medveten om det men endå fortsätter man vara sur?
Jag har flera gånger tänkt "jag är lätt irriterad för jag har pms nu" men inte blir jag
på bättre humör för det? Jag vill bara vara glad men någonting i kroppen säger emot.
Det är fittigt att vara tjej ibland!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Håller med dig :P

2011-09-02 @ 09:00:02
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0