Djurplågeri

Hejsan!

Jag såg en video på youtube och vart så sur.. att kunna låta sin katt bli så stor!
Vet att hälften av tittarna till youtube videon tycker katten är så söt för den är fet 
men den kan ju inte ens tvätta sig? Den kommer dö i förtid, och man bara sitter 
och tycker den är söt som är fet! Det är livsfarligt för ett djur att vara fet.  
Djurplågare är det värsta jag vet faktiskt.. jag tycker att det är så sjukt att plåga
ett djur när inte djuret kan säga ifrån. Jag skulle aldrig kunna göra ett djur illa.

Om en hund biter en människa så är det oftast rädsla och då är det ägarns fel.
En ägare som sparkar sin hund, slår eller skriker gör en hund rädd / osäker.
Det finns för mycket djurplågare i världen att det är helt sinnessjukt!

Klicka här för att se videon jag menade på tjocka "söta" katten!





Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Men fyfan! :( Inte sött alls.

2011-09-25 @ 20:43:00
URL: http://pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0