Snart vinter..

Hejsan!

Nu har det börjat mörkna tidigt, alltid mörkt om jag är ute efter 17.. neeeeeeeej!
Jag ogillar vinter eller nej jag ogillar inte, jag ogillar att det är kallt ute & mörkt.
Kan ju också vara mysigt med snö.. bara det inte är is / slask så äre helt okej.
Har börjat använda tjockare kläder också.. kan inte att gå ut med skjorta längre!
Hoppas på att denna vinter blir bättre än förra.. förra vintern vare mest is / slask.
Finns en sak jag älskar med vintern är att dricka varm te och ta ett varmt bad.


Bild från förra vintern! brrrr...



Pussis!

Kommentarer
Postat av: emelie

glöm inte hösten!

2011-09-21 @ 14:36:00
URL: http://unicorn.devote.se
Postat av: pimpXprincess

Slask? Wtf? Det var ju inte slaskigt alls i vintras. Var ju sjuuuuuukt mycket snö och kallaste på 10 år eller vafan dom sa :S

2011-09-21 @ 21:56:34
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0